Ajankohtaista

Kiertotalous ja muuntojoustavuus – uusi kestävä ajattelu, joka kuuluu kaikille aloille

ICC:n sääntöuudistus tuo selkeyttä markkinointiin – ota uudet linjaukset haltuun!

Googlen ekosysteemi ja Consent Mode – varmista Google Adsin datankeruusi

Verkkosivun hiilijalanjälki haltuun – kuinka laskea ja vähentää päästöjä? 

Radikaali luovuus, isot kalat ja basaali­gangliot eli mitä opin luovuudesta Lynchiltä,  Rubinilta ja Aalto-yliopistolta

AI Act ja tekoälyosaaminen eli tekoälylukutaito – mitä yrityksiltä vaaditaan?

Hakukoneoptimoinnin perusteista ja uusimmat hakukoneoptimoinnin SEO-trendit

Looker Studio helpottaa datan esittämistä ja tulkintaa – tiesitkö jo, kuinka monipuolinen tämä markkinoijan edullinen työkalu on?

Kuuki mukana Keskuskauppakamarin Ilmasto-ohjelmassa – konkreettisia vastuullisuustekoja suomalaisille pk-yrityksille

Asiakastyytyväisyytemme on huippuluokkaa, Kuukin NPS on 89

Vuosi 2025 on markkinoinnin vuosi

Edessä verkkosivujen uusiminen tai järjestelmän päivitys? Lue kokeneen asiantuntijan vinkit! 

Voiko ikivanha markkinointitapa tuottaa edelleen tulosta? 

Paras tapa ratkaista Instagramin linkki biossa

Ymmärrä miten LinkedInin algoritmi toimii ja tavoita oikeat ihmiset myös vuonna 2025 

Googlen trendaavat haut vuonna 2024 – skibidi, punarinta, euroviisut ja presidenttiehdokkaat kiinnostivat 

Hyvää joulua! Kuukilaisten jouluntoivotus ja tietoa palveluistamme vuodenvaihteessa

Thought Leader Ads – rakenna ajatusjohtajuutta! Uusi mahdollisuus LinkedIn-mainonnassa B2B-yrityksille  

Miksi markkinoijankin pitäisi rakastaa integraatioita? – Onnistunut integraatio vähentää manuaalista työtä ja tehostaa toimintoja

Digitaaliset työkalut auttavat tekemään vastuullisuuden näkyväksi – Pk-yritysten vastuullisuudesta HAMK Beat -kirjoitus

Kuuki on taatusti kotimainen kumppani – Valitse työtä Suomeen -päivää vietetään kymmenennettä kertaa

Black Friday tulee – lähteäkö mukaan villitykseen vai ei?

Ilman hakukonemarkkinointia yrityksesi ei ole olemassa – lue vinkit, joilla pääset alkuun 

Markkinointi- ja teknologiakumppanin valinta: Näin varmistat, että kumppanisi osaa muutakin kuin heiluttaa käsiään

Mainosta TikTokissa, mutta älä tee sitä mainosmaisesti 

Digimarkkinoinnin harjoittelijana Kuukilla: Ammatillinen kasvukausi aluillaan

Sisällöntuotanto TikTokissa – näin onnistut 

Markkinointibudjetointi 2025 – Näin budjetoit markkinointisi myynnin moottoriksi 

Suomen teollinen osaaminen menee hukkaan, kun insinöörit päättävät investoinneista – tuotteiden markkinointi vaatii rahaa 

Miksi uusi ohjelmisto ei pelasta yritystäsi? – Lue syyt ja vältä ohjelmistoprojektin tyypilliset virheet 

Kuuki täyttää seitsemän vuotta – yrityksemme on valmis koulutielle 

ICC markkinointi­sääntöuudistus 2024: vaikuttaja­markkinointi, ympäristöväitteet ja uudet teknologiat mukana – mainostaja vastaa aina markkinointinsa sisällöstä

Kuvahaku toimii nyt myös suoraan näytöltä – Googlen haku etsii aina vaan paremmin myös kuvilla 

Huolellinen verkkokaupan digimarkkinointi vaatii kosketuksen tarpeen ymmärtämistä – Elintarviketieteiden seuran webinaarissa pohdittiin moniaistista kuluttajaa

Uratarina: Kuukin ihka ensimmäinen harjoittelija sai markkinointi­­toimistosta hyviä eväitä työelämään

Eikö tätä voisi tehdä tekoälyllä? – AI-kuvien käyttö markkinoinnissa ja viestinnässä

Myynnin ”egosysteemistä” myynnin ekosysteemiin, luonnollisesti 

Verkkosivustojen tietoturva – muutama vinkki WordPress-sivujen tietoturvan parantamiseen 

Kuukin Kauppakamari­­aamiainen järjestettiin Hämeenlinnassa: Tekoälystä konkretiaa ja liiketoiminnan uusia mahdollisuuksia

Mitä yhteistä on markkinoinnilla ja verikokeiden tuloksilla? – Näin teet vaikuttavaa markkinointia

Google päivitti laajasti hakualgoritmiaan

B2B-sisältö­­­markkinoinnin mittarit: tehoa ja tuloksia

Arvonlisä­­­­­­­­­verokannan muutos

Markkinoinnin uusin juttu FOOH – lavastettu ulkomainonta hämmästyttää somessa, katso esimerkit

Kauppakamari­aamiainen 18.9.: Tekoälystrategia valmistaa selviytymään AI:n tuomasta muutoksesta – ilmoittaudu mukaan!

Vastuullisuus­raportointi koskettaa pian yhä useampia yrityksiä – millainen raportti vakuuttaa?

Algoritmien maailma – toimi algoritmien kanssa, älä niitä vastaan

HubSpot Spotlight: Innovaatioita ja uutisia kaksi kertaa vuodessa

Tehokas markkinointi opastaa algoritmia ja tekoälyä toimimaan bisnestäsi edistävästi

HubSpotin Growth Suite vauhdittaa liiketoimintasi uudistumista

Muru, tää on markkinointia 6: Etkö tiedä mistä aloittaa tekoälyn kanssa? Aloita tästä

Kolme vinkkiä – näin otat tekoälyn mukaan strategiaan ja teet yrityksestäsi tulevaisuuden­kestävän 

Miten digianalyysi ja kilpailija-analyysit auttavat digimarkkinoinnin tiedolla johtamisessa?

Tekoälyratkaisut ja hakukoneoptimoinnin tulevaisuus puhuttivat Kauppakamari­aamiaisella Lahdessa

Harjoittelujakso Kuukissa: Ensiaskeleet digimarkkinoinnin maailmaan

Kauppakamariaamiainen 22.5. : Markkinoinnin tulevaisuus, näin teet B2B-myyntiä tehokkaasti

Kuukista kotimaista palvelua – Hyvien valintojen viikko muistuttaa suosimaan kaikissa hankinnoissa kotimaista

Turkoositori keräsi noin 2000 kiekkofania torin kisakatsomoon

Mikä ihmeen HubSpot?

Ulkomainonnan uusi ulottuvuus – anamorfinen tekniikka lisää vaikuttavuutta

Turkoositorin perhetapahtuma keskiviikkona 24.4. kello 15–17

Turkoositori keräsi noin 500 kiekkofania jännittämään ensimmäistä Liigan finaaliottelua

Turkoositori avautuu Lahdessa lauantain ensimmäiseen finaaliotteluun

Sähköposti­markkinointi­vinkit B2B-ostoprosessiin – auta ostajaa automaatiolla! 

Lakiuudistuksen laiminlyönti hintojen ilmoittamisesta verkkokaupoissa voi tuoda sakkoja – entä ne mahdollisuudet?

Kuukin tekoälykäytännöt julkaistu – näin käytämme tekoälyä! 

Neljä syytä, miksi suosia headless-verkkosivustoja – kaikille päättömyys ei kuitenkaan sovi 

Hyödynnä HubSpotin täysi potentiaali – älä jätä sitä pölyttymään käyttämättömien työkalujen pinoon! 

Uskalla vaikuttaa – vaikuttavuuden skaalan haltuunotto ei tarvitse megabudjetteja

Automatisoi sähköposti­markkinointisi – opasta, ilahduta ja vastaa asiakkaasi tarpeisiin jo ennen, kuin hän sitä tajuaa pyytää

”Jokainen markkinoija on vaikuttaja”- Osallistuimme Vaikuttavaa markkinointia -tilaisuuteen 

Muru, tää on markkinointia 5: Markkinointikanavat – Trendaatko TikTokissa ja luovuitko X:stä, entä mites se printti? 

Muru, tää on markkinointia! 4: Tekoäly – ihminen tarvitaan vähintään syntipukiksi

Markkinoinnin automaatio tehostaa markkinointia ja parantaa asiakaskokemusta 

Muru, tää on markkinointia 3: Vastuullisuus – vastuullisen pitsan nälkä, vihreä koodi ja siirtyminen hyvien puolelle

Inbound-markkinointi – hanki asiakkaita arvokkaalla ja merkityksellisellä sisällöllä  

“Onhan se kiva, kun media alkaa kiinnostua” – Kuukin sponsoriurheilija Heta Hirvosella kiireinen kisakalenteri 

Muru, tää on markkinointia 2: B2B- ja B2C-markkinoinnin kiemurat, mukana myös Superbowl ja tappajarobottikoirat

Google Consent Mode 2 – Google Ads -mainostaja, nyt pitää päättää!

Vaikuttavuuden skaala by Kuuki – MarkkinointiKollektiivi LIVE 20.3.2024

Muru, tää on markkinointia 1: Brändi – ainoa tapa erottua 

Hyvin suunnitellusta ja kannattavasta liiketoiminnasta tunnustusta 

Google Adsin uusi Demand Gen -kampanjamuoto: mikä se on ja minkälaiseen mainontaan se soveltuu? 

Vastuullisempi ”vihreä koodi” vastaa IT:n päästöhaasteisiin – mutta mitä se tarkoittaa käytännössä? 

Onko sähköposti­markkinointi kuollut? Lue, miten saat uutiskirje­markkinoinnista täyden hyödyn irti

Googlen trendaavat haut vuonna 2023 – Käärijä, Käärijän pituus, piña colada ja liputus kiinnostivat

Hyväntekeväisyys­yhteistyö CMI Martti Ahtisaari Peace Foundationin kanssa

Google tarjoaa 400 € mainosrahaa uusille hakukone­mainostajille – hyödynnä etu!

Verkkosivut 2024 – paljon uutta, mutta myös vanhaa

Telemarkkinoinnilla tehoa B2B-myyntiin

Google My Business: Maksutonta näkyvyyttä yrityksellesi 

Pelicans sitouttaa fanejaan Kuukin kehittämän Pekko GO! -mobiilipelin avulla

Erotu muista yrityksistä tapahtumissa, ennen niitä ja niiden jälkeen – näitä markkinoinnin keinoja kannattaa hyödyntää

Enää ei olla vihreitä – markkinoinnin ja viestinnän ympäristöväitteistä hähmäisimmät kielletään 

Tee tapahtumastasi elämys ja buustaa myyntiä – näillä vinkeillä onnistut!

Etätyöskentely ulkomailla toi vaihtelua Janinan arkeen

Olympialaisiin tavoittelevan Hilla Rämän markkinoinnin vuosikello rakentui sponsoriyhteistyönä

Arvon kasvu pitkäaikaisissa markkinointi­kumppanuuksissa: Sijoitus vai kuluerä?

Rajallinen budjetti ja markkina sakkaa? Käytä aikaasi markkinoinnin suunnitteluun

Automatisoitua luovuutta – Tekoälyn hyödyntäminen kuvituksissa

GA4 ja muutokset UTM-tagittamiseen

Tekoäly nopeuttaa, helpottaa ja automatisoi, mutta sen käyttäjäksi tarvitaan edelleen ihminen

Kuuki osti digimainostoimisto Imagerin liiketoiminnan

5 vinkkiä brändin näkyvyyden lisäämiseen ja Googlen ensimmäiselle hakutulossivulle pääsemiseen

Agency-elämää 15-vuotiaan silmin – TET-viikko Kuukissa tutustutti markkinoinnin maailmaan

Heta Hirvoselle kolme mitalia SM-kisoissa – Kuuki sponsoriyhteistyössä tuoreen Suomen mestarin kanssa

Markkinoinnin työharjoittelu Kuukissa – pehmeitä toimistokoiria ja antoisaa käytännön kokemusta digimarkkinoinnista

Mitalinhohtoinen kauden päätapahtuma – Hetalle kultaa ja hopeaa Hopeasompa-kisoissa

Kuuki sponsoroi nuorta lupausta – Kuinka rakentaa urheilijan henkilöbrändiä?

Ostajan opas – Näin ostat B2B-asiantuntijapalveluita

Markkinointia ei enää voi ajatella ilman kytköksiä teknologiaan

Mitä julkaisumuotoja yrityksen kannattaa somessa hyödyntää

Googlen trendaavat haut vuonna 2022 – yllättävän vähän jalkapalloa

Miksi yrityksen kannattaa olla somessa?

VR, AR, MR, XR? SOS! – Nykytodellisuuden monet kasvot

Google Data Studio tunnetaan nyt nimellä Looker Studio

Etsimme freelancer After Effects -animaattoria

Brutaalia rehellisyyttä ja ajoittaisia kasvukipuja – Kuukin viisivuotiseen taipaleeseen on mahtunut paljon sisäisiä ja ulkoisia muutoksen hetkiä

Kuuki liittyi Helsingin ja Lahden kauppakamareihin

Lahden toimisto muuttaa uusiin tiloihin elokuussa

Kuuki on yksi Kestomenestyjistä

TET-harjoittelijamme Emil selvitti ikäryhmänsä median käyttöä

Kuuki on yksi Suomen parhaista työpaikoista

Olemme Great Place to Work – sertifioitu työpaikka!

Kuuki ja Konna yhdistyvät tarjotakseen entistä kattavammin markkinoinnin palveluita

Googlen trendaavat haut vuonna 2021 – boomeria ei näy, ”miten saada unta?” palasi

Tietoturvalliset verkkosivut takaavat nykyaikaisen palvelun Huldilla

Ymmärrä kuinka LinkedInin algoritmi toimii ja tavoita oikeat ihmiset

Pk-yrityksen viisi valttia taisteluun jättejä vastaan

Yhteistyöllä Lahti Energian asiakkaille parempi asiakaskokemus

Atea ja Kuuki kumppanimarkkinoinnin ytimessä

Kuuki mukana Readpeakin Q3-kvartaalin parhaiten menestyneissä natiivimainos­kampanjoissa

Ville Rantanen kovassa kysynnässä olevan ohjelmistoliiketoiminnan kaupalliseksi johtajaksi

Amiko hakee kasvua markkinoinnilla – Kuuki matkassa mukana

Sinä et ole tyhmä – Palaverihäpeä on turhaa

Julkisuuteen vuotanut kriisi ei ratkea kiitoskortilla

Mistä nimi Kuuki tulee?

Paras tapa ratkaista Instagramin ainoa linkki biossa

Historiallisen jalkapallo-ottelun opit viestijälle

Kasvutarinamme jatkuu, nyt pelastetaan pk-yritykset sovelluskehityksellä 

Näin seuraat markkinointia onnistuneesti UTM-tagien avulla

Asiakas­kokemus­kysely kertoo totuuden brändistäsi – Näin kävi Kuukille

Haetaan kumppani­markkinoinnin rautaista ammattilaista vakituiseen työsuhteeseen

Kuukin palvelut mukana uudessa SalesX-myynnin ja markkinoinnin konseptissa

Joulutervehdys ja piparkakkukaakaoresepti

Googlen trendaavat haut vuonna 2020 – vinkit vuoteen 2021

TikTok – vinkit orgaaniseen sisältömarkkinointiin

6 vinkkiä saavutettavampaan verkkosivustoon

Yksi sisältö, monta kanavaa

Google Shopping – verkkokauppiaan must-have?

Kuuki luopuu toimitusjohtajastaan

WordPress ei rajoita luovuutta kuten Joomla!

Mikä kiinnosti vuonna 2019 suomalaisia? Google trends -tilastot 2019

Kuuki ostaa Expandi Groupin Suomen liiketoiminnan

Tervetuloa meille! – Kurkistus Kuukin toimistoarkeen veti väkeä

Match2Onen ohjelmallisen ostamisen alustan hinnoittelu muuttui

Googlen algoritmipäivityksiltä voi suojautua yhdellä keinolla

Hakukoneoptimointi ja linkitykset – osa 2. Linkitykset kuvissa

Opi datasta, mutta älä jää siihen jumiin

Hakukone­optimoinnin viimeiset kikkakolmoset – AMP-sivuilla hakutulosten kärkeen

Hakukoneoptimointi ja linkitykset – osa 1.

Verkkosivutrendit – 2019

Digimarkkinointi auttaa yrityksesi löydettävyyttä

Väylä markkinoinnin tulevaisuuteen

Ohjelmallinen ostaminen ja miten se on muuttunut

Oletko tarpeeksi vihainen muuttaaksesi maailmaa? Mainontapäivän jälkeen syntyneitä mietteitä

Hakukonemarkkinoinnin tekijöille satelee uusia mainosvaihtoehtoja syksyllä 2018

Google Ads tuo lisää merkkejä ja tekstikenttiä tekstimuotoisiin hakukonemainoksiin

Tavoita mobiilimainonnalla ja tee se mobiilissa – trendit 2018

Some-mainontaa yrityksen omille kohderyhmille

AdWords-mainostaja: olethan tietoinen, että uudistunut käyttöliittymä korvaa aiemman AdWordsin heinäkuussa?

Natiivimainontaa vai sisältö­markkinointia?

Karuselli­mainosmuoto LinkedIn-mainontaan

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2018!

Kuuki & Mainostajat -webinaari­yhteistyössä

LinkedIn rikastaa mainostajan mahdollisuuksia jälleen: tervetuloa datakohdennus!

LinkedIn-liidilomake tuo lisää mahdollisuuksia mainostajalle

Ota yhteyttä