Ota yhteyttä
Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.
Mahdollisuudet hyödyntää dataa markkinoinnissa ovat lähes rajattomat.
Oikein hyödynnettynä data auttaa tunnistamaan, millaiset viestit ja sisällöt puhuttelevat kohdeyleisöäsi ja miten markkinointitoimenpiteitä kannattaa suunnata eri kanavissa.
Tarjoamme vuosien kokemuksella palveluita brändin johtamiseen ja haluamme auttaa sinun yritystäsi luomaan tuotteestasi alasi brändijohtajan. Asiantuntijoillamme on monialainen kokemus erilaisten brändien kanssa toimimisesta, niin kuluttaja- kuin yrityspuolella.
Osaamme auttaa myös tietosuojan ja GDPR-kuvioiden kanssa!
Asiakastiedon hyödyntäminen mahdollistaa yksilöllisesti kohdennetut markkinointiviestit sosiaalisessa mediassa ja digikanavissa.
Evästeet ja muut dataan perustuvat menetelmät tukevat uudelleenmarkkinointia (retargeting, remarketing) ja mahdollistavat entistä tarkemman mainonnan kohdentamisen.
A/B-testaus ja kampanjoiden analysointi auttavat optimoimaan viestintää ja lisäämään mainonnan tehokkuutta.
Kun data ohjaa päätöksentekoa, voidaan markkinoinnista tehdä entistä kohdistetumpaa ja vaikuttavampaa, jolloin sekä mainonnan kustannustehokkuus että asiakaskokemus paranevat.
Markkinoinnin tulosten mittaaminen ja jatkuva analysointi ovat avainasemassa kehityksen kannalta. Markkinointiviestinnän tehokkuutta voidaan arvioida monipuolisten analytiikkatyökalujen avulla, jolloin päätöksiä ei tehdä mututuntumalla, vaan konkreettiseen dataan perustuen.
Raportointimalli voidaan mukauttaa yhteistyömme mukaisesti kuukausittaiseksi, viikoittaiseksi tai jopa päivittäiseksi. Selkeät raportit ja asetettuihin tavoitteisiin perustuva vertailu auttavat kehittämään toimintaa ja näyttävät, mitkä sisällöt ja toimenpiteet toimivat parhaiten.
Käytämme raporteissamme mukautuvaa ja eri kanavien kanssa integroitavaa Googlen Looker Studio -työkalua, joka mahdollistaa reaaliaikaisen seurannan ja visuaaliset raportit markkinoinnin tuloksista.
Tutustu räätälöityyn Looker Studio -malliraporttiin ja ota yhteyttä, niin autamme sinua johtamaan markkinointiasi datalla!
Tänä päivänä mahdollisuudet datan hyödyntämisessä ovat kanavasta riippuen lähes rajattomat.
Esimerkiksi oman asiakastiedon hyödyntäminen on mahdollista markkinointiviestin kohdentamisessa sosiaalisessa mediassa ja digikanavissa.
Myös evästeiden avulla on mahdollista tehdä tarkkaan kohdennettua mainontaa ja niitä käytetään esimerkiksi uudelleenmarkkinoinnissa (retargeting, remarketing).
Markkinointiviestinnän kehittäminen ja oikeiden tulosten saavuttaminen vaatii myös aktiivista tulosten seurantaa ja analysointia.
Esimerkiksi verkkosivustoliikenteen ja -analytiikan kautta voidaan kehittää sisältöjä omaa kohderyhmää kiinnostavaan suuntaan.
Myös mainonnan tulosten mittaaminen, A/B-testaus ja lukujen analysointi auttavat kehittämään mainontaa kustannustehokkaammaksi. Tuotamme aina raportit lukujen lisäksi sanallisin analyysein, jotka sisältävät huomioita ja kehitysehdotuksia jatkoon.
Tämän lisäksi teemme myös erilaisia seurantaraportteja, joko automatisoidusti suoraan sähköpostiin tai räätälöidyin mallein, jotka sisältävät sanallisia analyyseja sekä kehitystoimenpiteitä.
Kattavia raportteja voimme toimittaa yhteistyömme mallista riippuen kuukausittain, viikoittain tai vaikka päivittäin. Selkeät raportit ja vertailu asetettuihin tavoitteisiin auttavat kehittämään toimintaa ja näyttävät meille, mitkä sisällöt tai toimenpiteet toimivat parhaiten.
Käytämme raporteissa työkaluna mukautuvaa ja helposti eri kanavien kanssa integroitavaa Googlen Looker Studio -työkalua. Tutustu räätälöityyn Looker Studio -malliraporttiin.
Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.
CMO, Founding Partner
+358 40 172 2665
ulla.ristkari@kuuki.fi
Director – Business & Technology, Founding Partner
+358 50 345 3874
tomi.kaitarinne@kuuki.fi