Spot the Can -kampanja on Red Bullin jo vuosia käyttämä kilpailukonsepti, jossa tehtävänä on etsiä verkossa olevasta kuvituksesta Red Bull -tölkkejä. Määräajassa riittävän määrän Red Bull -tuotteita löytäneellä kisaajalla on mahdollisuus voittaa vaihtuvia tuotepalkintoja.
Vuonna 2022 Red Bull toteutti Spot the Can -kampanjan Heidi’s Bier Barin kanssa, ja Kuuki Visuals toteutti kampanjan pääkuvituksen. Red Bull sallii lokaaleissa kampanjoissaan erilaisten kuvittajien kädenjäljen näkymisen, ja kuvituksen tyyli olikin näin ollen melko vapaasti valittavissa. Kuvituksen oli oltava yksityiskohdiltaan rikas, hyväntuulinen ja molempien toimijoiden brändiä tukeva kokonaisuus, joka toisi pelin käyttäjälle haastetta, mutta olisi kuitenkin ratkaistavissa mielekkäässä ajassa.
Kuvitus toteutettiin saumattomana panoraamakuvituksena, joka valmiissa applikaatiossa projisoitiin virtuaalisen pallon pinnalle. Kuvitusta saattoi selata ja zoomata vapaasti kännykän näytöltä.