Ota yhteyttä
Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.
Analytiikka ei ole digitaalisessa liiketoiminnassa lisäominaisuus – se on strateginen työkalu päätöksenteon tueksi. Kertyneet datan avulla parannat jatkuvasti sitä, miten verkkosivusi tai verkkokauppasi muuntaa sivuvierailijat asiakkaiksi.
Verkkosivujen analytiikka ei ole vain sivukävijöiden seurantaa – se on investointi asiakasymmärrykseen ja liiketoimintasi kehittämiseen.
Datan avulla teet perusteltuja päätöksiä ja optimoit sivustosi entistä paremmin vastaamaan kohdeyleisösi tarpeita ja tehostat markkinointiasi.
Käytämme pääsääntöisesti markkinajohtaja Googlen työkaluja kuten Google Tag Manageria, joka kerää ja lähettää sivustoltasi tietoa muille työkaluille.
Analytiikkatyökaluna toimivat yleensä Google Analytics, GA4 ja Google Search Console, mutta tarvittaessa voimme asentaa verkkosivukävijöiden seurantaan muitakin työkaluja. Olemme tarkkoja GDPR-yhteensopivuudesta, ja huolehdimme esimerkiksi sivustollesi asiaankuuluvan evästekyselyn.
Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.
Director – Business & Technology, Founding Partner
+358 50 345 3874
tomi.kaitarinne@kuuki.fi