Markkinoinnin johtaminen

Datan tehokas hyödyntäminen on nykyaikaisen markkinoinnin perusta.

Markkinoinnin johtaminen datalla

Datan tehokas hyödyntäminen on nykyaikaisen markkinoinnin perusta. Kun markkinointipäätökset pohjautuvat analytiikkaan ja tarkasti mitattuihin tuloksiin, voidaan mainontaa kohdentaa tarkemmin, optimoida resursseja ja parantaa kampanjoiden tuottavuutta.

Tarjoamme vuosien kokemuksella palveluita brändin johtamiseen ja autamme yritystäsi rakentamaan kilpailuetua datavetoisella markkinoinnilla.

Tutustu palveluihin

Referenssit

Tutustu työnäytteisiimme

Verkkovuosikertomus ja verkossa toteutettu vastuullisuusraportti antavat paljon mahdollisuuksia tehdä mieleenpainuvaa brändityötä!

Referenssit

Ajankohtaista

Kaikki artikkelit

Verkkosivun hiilijalanjälki haltuun – kuinka laskea ja vähentää päästöjä? 

Kaikella verkossa tekemällämme on hiilijalanjälki, mutta mistä muodostuu yrityksen verkkosivuston hiilijalanjälki?

Radikaali luovuus, isot kalat ja basaali­gangliot eli mitä opin luovuudesta Lynchiltä,  Rubinilta ja Aalto-yliopistolta

Kaupallinen johtaja Ville Rantanen pohtii luovuutta ja sitä, missä sen salaisuus piilee.

BDO Suomi: Hakukone­­mainonnasta strategiseksi kumppanuudeksi – yhteistyö Kuukin kanssa miltei tuplasi verkkosivu­­liikenteen

BDO Suomi on vahvasti kasvava yritys, joka haluaa panostaa myös markkinointiinsa. Vuodesta 2020 lähtien Kuuki on ollut BDO:n strateginen markkinointikumppani ja tukenut yrityksen kasvua ja digitaalista näkyvyyttä monikanavaisesti.

AI Act ja tekoälyosaaminen eli tekoälylukutaito – mitä yrityksiltä vaaditaan?

Tekoälylukutaito on pian kaikilta vaadittava kansalaistaito. Yritysten tulee kouluttaa henkilöstöään tekoälyasioissa.

Ota yhteyttä