Kuuki & Mainostajat -webinaari­yhteistyössä

Kuuki tekee vahvasti yhteistyötä eri markkinointiviestinnän ammattitahojen kanssa. Tällä kertaa Kuukin Ulla  ja Tomi ovat vierailevina puhujina Mainostajien Liiton webinaarissa ” Miten kohdennat markkinointiviestin sosiaalisessa mediassa?” Webinaari käsittelee mm. sosiaalisen median markkinointityökalujen lisääntyneitä kohdistusmahdollisuuksia eri kanavissa (Facebook, LinkedIn, Twitter) asiakasdatan ja -rekisterien hyödyntämistä digitaalisessa mainonnassa sisältöjen merkitystä kohdennuksessa sosiaalisen median markkinointikampanjan aloittamista. Tomi ja Ulla käyvät tietopohjaisia asioita hyvin käytännönläheisesti […]

Kuuki tekee vahvasti yhteistyötä eri markkinointiviestinnän ammattitahojen kanssa. Tällä kertaa Kuukin Ulla  ja Tomi ovat vierailevina puhujina Mainostajien Liiton webinaarissa ” Miten kohdennat markkinointiviestin sosiaalisessa mediassa?”

Webinaari käsittelee mm.

  • sosiaalisen median markkinointityökalujen lisääntyneitä kohdistusmahdollisuuksia eri kanavissa (Facebook, LinkedIn, Twitter)
  • asiakasdatan ja -rekisterien hyödyntämistä digitaalisessa mainonnassa
  • sisältöjen merkitystä kohdennuksessa
  • sosiaalisen median markkinointikampanjan aloittamista.

Tomi ja Ulla käyvät tietopohjaisia asioita hyvin käytännönläheisesti ja case-esimerkein läpi. Webinaarikoulutukseen voi osallistua missä tahansa, kunhan on toimiva nettiyhteys ja tietokone käytössä.

Webinaarin ajankohta: 28.11.2017
Aika: 9.00-10.30

Tutustu sosiaalisen median markkinoinnin webinaarin koko kuvaukseen ja ilmoittaudu Mainostajien Liiton sivuilla

Tutustu myös näihin

Kaikki artikkelit

Google päivitti laajasti hakualgoritmiaan

“Onhan se kiva, kun media alkaa kiinnostua” – Kuukin sponsoriurheilija Heta Hirvosella kiireinen kisakalenteri 

Ostajan opas – Näin ostat B2B-asiantuntijapalveluita

LAB-ammattikorkeakoulu: Koulutusyhteistyötä markkinoinnin ja markkinoinnin teknologian parissa

Ota yhteyttä