Data ja analytiikka

Verkkosivujen ja verkkokaupan analytiikka digiliiketoiminnan kehittämisen ytimessä

Analytiikka ei ole digitaalisessa liiketoiminnassa lisäominaisuus – se on strateginen työkalu päätöksenteon tueksi. Kertyneet datan avulla parannat jatkuvasti sitä, miten verkkosivusi tai verkkokauppasi muuntaa sivuvierailijat asiakkaiksi.

Verkkosivujen analytiikka ei ole vain sivukävijöiden seurantaa – se on investointi asiakasymmärrykseen ja liiketoimintasi kehittämiseen.

Datan avulla teet perusteltuja päätöksiä ja optimoit sivustosi entistä paremmin vastaamaan kohdeyleisösi tarpeita ja tehostat markkinointiasi.

Teemme luvuista ja analytiikasta helposti ymmärrettävää Looker Studio -raporttien avulla, katso malliraportti!

Analytiikkatyökalut digitaalisessa liiketoiminnassa

Käytämme pääsääntöisesti markkinajohtaja Googlen työkaluja kuten Google Tag Manageria, joka kerää ja lähettää sivustoltasi tietoa muille työkaluille.

Analytiikkatyökaluna toimivat yleensä Google Analytics, GA4 ja Google Search Console, mutta tarvittaessa voimme asentaa verkkosivukävijöiden seurantaan muitakin työkaluja. Olemme tarkkoja GDPR-yhteensopivuudesta, ja huolehdimme esimerkiksi sivustollesi asiaankuuluvan evästekyselyn.


Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Data ja analytiikka

Tomi Kaitarinne

Director – Business & Technology, Founding Partner
+358 50 345 3874
tomi.kaitarinne@kuuki.fi

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Kaikki artikkelit

Looker Studio helpottaa datan esittämistä ja tulkintaa – tiesitkö jo, kuinka monipuolinen tämä markkinoijan edullinen työkalu on?

Miksi markkinoijankin pitäisi rakastaa integraatioita? – Onnistunut integraatio vähentää manuaalista työtä ja tehostaa toimintoja

Markkinointibudjetointi 2025 – Näin budjetoit markkinointisi myynnin moottoriksi 

Verkkosivustojen tietoturva – muutama vinkki WordPress-sivujen tietoturvan parantamiseen 

Ota yhteyttä