Natiivimainonta
Mutkat suoraksi: natiivimainonta on yrityksen sisältömarkkinointia, jonka näkyvyydestä mainostaja maksaa. Mainostaja tuottaa itse kaupallisen sisällön ja maksaa natiivimainoksen mainospaikoista eli mediatilasta. Menestynyt natiivimainonta tarvitsee kiinnostavaa sisältöä, kampanjasivun, jonne sisällöstä ohjataan ja hyvin suunnitellun konversioaktivoinnin, joka vastaa kampanjan tavoitteita.
Premium-inventaarit ja tarkka kohdennus
Käytämme natiivimainonnassa useita eri premium-inventaareja tarjoavia mainostyökaluja kuten Sanoma Ad Manageria ja Read Peakia.
Sanoma Ad Managerin kautta voi mainostaa Sanoman verkostossa. Sanoman digiverkosto tavoittaa 90 % eli 3,4 miljoonaa suomalaista viikoittain. Verkostoon kuuluu uutissivustoja, kuten Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat, Aamulehti ja Satakunnan Kansa, paikallisia uutissivustoja, kuten nokianuutiset.fi, rannikkoseutu.fi ja sydansatakunta.fi sekä lifestyle-sivustoja, kuten gloria.fi, vauva.fi, soppa365.fi ja tiede.fi.
ReadPeak -natiivimainonnan työkalulla voidaan mainostaa muun muassa Otavamedian ja MTV:n sekä monien muiden suomalaisten isojen mediatalojen verkkosivuilla ja medioissa.
Miten aloitan natiivimainonnan?
Haluatko kuulla lisää natiivimainonnan mahdollisuuksista ja nähdä esimerkiksi mainosalustainventaarin? Ota yhteyttä ja suunnitellaan yhdessä toimiva natiivimainonnan kampanja yrityksellesi!