Ota yhteyttä
Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.
Rakennamme digimarkkinointikampanjoita ja monikanavaisia kampanjoita, jotka auttavat sinua tavoittamaan kohdeyleisösi oikeissa kanavissa
Meiltä saat kampanjoinnin ja markkinoinnin palvelut suunnittelusta toteutukseen. Yhdessä rakennamme strategian, joka tehostaa myyntiäsi ja kasvattaa näkyvyyttäsi sekä offline- että online-kanavissa.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan ohjelmallinen ostaminen on pitkälle automatisoitua, huutokauppapohjaista verkkomainontaa. Ohjelmallisessa ostamisessa käytetään erilaisia järjestelmiä, joiden kautta ostetaan mainospaikkoja verkossa. Mainosmuotoina ovat esimerkiksi kuvabannerit (display ja mobiili), videomainokset, gif-tiedostot tai HTML5-pohjaiset mainossisällöt.
Ohjelmalliseen ostamiseen on olemassa erilaisia järjestelmiä ja perinteisesti tätä mainostamisen muotoa tarjoavat mediatalot.
Me käytämme ohjelmalliseen ostamiseen Google Marketing Platform- ja Sanoma Ad Manager -alustoja.
Voit tutustua syvällisemmin ohjelmalliseen ostamiseen ja sen käytäntöihin markkinointiviestintä- ja liiketoimintajohtajamme Ullan blogikirjoituksessa ”Ohjelmallinen ostaminen ja miten se on muuttunut”.
Kun haluat aloittaa tuloksia tuottavan mainonnan ohjelmallisen ostamisen avulla, ota yhteyttä. Kartoitetaan yrityksesi mainonnan tarpeet ja tehdään seuraavasta kampanjastasi myyntimenestys!
Monikanavaisuus tehostaa viestin läpimenoa ja varmistaa kohderyhmän tavoittamisen.
Ammattilaisemme auttavat suunnittelemaan monikanavaiset kampanjakokonaisuudet niin, että ne tavoittavat oikean kohderyhmän oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.
Tiimistämme löytyy massamedioiden kuten radio- ja tv-mainonnan ammattilaisia. Myös erilaiset ulkomainonnan kokonaisuudet ja liiketila- sekä myymälämarkkinoinnin suunnittelu on meillä hyvin hallussa.
Kysy rohkeasti lisää myös muista kuin digimainonnan mahdollisuuksista!
Mutkat suoraksi: natiivimainonta on yrityksen sisältömarkkinointia, jonka näkyvyydestä mainostaja maksaa. Mainostaja tuottaa itse kaupallisen sisällön ja maksaa natiivimainoksen mainospaikoista eli mediatilasta. Menestynyt natiivimainonta tarvitsee kiinnostavaa sisältöä, kampanjasivun, jonne sisällöstä ohjataan ja hyvin suunnitellun konversioaktivoinnin, joka vastaa kampanjan tavoitteita.
Käytämme natiivimainonnassa useita eri premium-inventaareja tarjoavia mainostyökaluja kuten Sanoma Ad Manageria ja Read Peakia.
Sanoma Ad Managerin kautta voi mainostaa Sanoman verkostossa. Sanoman digiverkosto tavoittaa 90 % eli 3,4 miljoonaa suomalaista viikoittain.
ReadPeak -natiivimainonnan työkalulla voidaan mainostaa muun muassa Otavamedian ja MTV:n sekä monien muiden suomalaisten isojen mediatalojen verkkosivuilla ja medioissa.
Haluatko kuulla lisää natiivimainonnan mahdollisuuksista ja nähdä esimerkiksi mainosalustainventaarin? Ota yhteyttä ja suunnitellaan yhdessä toimiva natiivimainonnan kampanja yrityksellesi!
Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.
CMO, Founding Partner
+358 40 172 2665
ulla.ristkari@kuuki.fi
Commercial Director
+358 40 546 7497
ville.rantanen@kuuki.fi
Mainonta & Markkinointi
Hakukoneoptimointi on tärkeä osa yrityksesi markkinointistrategiaa.
Mainonta & Markkinointi
Sosiaalinen media on kustannustehokas markkinointikanava, joka tarjoaa tarkkaa kohdistettavuutta.