Sosiaalinen media
Sosiaalisen median kautta sitoutetaan kohderyhmiä ja luodaan mielikuvia
Sosiaalinen media on kustannustehokas markkinointikanava, joka tarjoaa tarkkoja kohdennusmahdollisuuksia.
Sosiaalinen media on kustannustehokas markkinointikanava, joka tarjoaa tarkkoja kohdennusmahdollisuuksia.
Facebook on hyvä viestintäalusta niin pienille kuin suurille yrityksille ja tarjoaa mainoskanavana lukemattomia mahdollisuuksia markkinointiviestin kohdentamiseen.
Facebookin kautta tavoittaa hyvin ostovoimaista yleisöä Suomessa ja mainontaa voi Facebook Adsin tai Business Managerin kautta tehdä myös muihin mainosalustoihin kuten Instagramiin, Messengeriin, WhatsAppiin ja Tinderiin.
Instagramissa mainokset näytetään lineaarisessa muodossa visuaalisen sisällön keskellä.
Mainosmuotoja on kanavassa tarjolla lukuisia ja erityisesti verkkokauppiaille Instagramissa mainostaminen voi lisätä myyntiä merkittävästi.
Instagramin natiivimainonnan muotoihin on valittavissa esimerkiksi video-, kuva- , karuselli- tai kokoelmamainokset ja Instagram Stories -mainokset.
Instagram tarjoaa myös lukuisia eri vaihtoehtoja mainonnan kohdentamiseen, kuten:
Ota yhteyttä niin suunnitellaan juuri sinun brändillesi paras mainosmuoto ja kohdennustapa Instagramissa oikean yleisön tavoittamiseksi!
Vuonna 2023 LinkedInissä on noin 1,7 miljoonaa suomalaista käyttäjää ja se on hyvä markkinointiviestinnän alusta, jos haluat tavoittaa B2B-päättäjiä. Lähes kaikki toimialat ovat edustettuna kanavassa, mutta Suomessa eniten käyttäjiä on kuitenkin kaupalliselta puolelta, IT-, rahoitus- sekä vakuutustoimialoilta.
LinkedIn on sopiva markkinointiviestinnän kanava yritykselle, jos tavoitteena on luoda tietynlaista työnantajamielikuvaa, jakaa yritysmaailman uutisia kotimaahan ja kansainvälisille yleisöille ja tavoittaa sillä B2B-päättäjiä sekä rekrytoida uutta työvoimaa.
LinkedIn-mainonnalla voidaan myös tavoittaa muuten vaikeasti tavoitettavat bisnesmaailman päättäjät ja saada lisänäkyvyyttä avoimille työpaikoille.
Tavoita kohdeyleisö lyhyillä ja luovilla videoilla. Hyödynnä TikTokin voima ja tavoita potentiaaliset asiakkaasi viihdyttävillä sisällöillä.
Tarjoamme räätälöityjä TikTok-markkinointipalveluita, jotka auttavat yritystäsi luomaan näyttäviä kampanjoita ja kasvattamaan brändisi näkyvyyttä TikTokissa.
Palveluihimme kuuluvat:
TikTok vaatii sitoutumista ja aktiivista käyttöä. Varmista, että myös yrityksen sisäisen resurssit riittävät kanavan haltuunottoon ja aktiiviseen käyttöön!
Ota TikTok-markkinointi haltuun ja tavoita uusi yleisö kasvavan suosion somealustalla!
Viestipalvelu X eli entinen Twitter on tiedonhankinnan kanava, jossa jaetaan ajankohtaisia asioita sekä etsitään informaatiota ja uutisia. Jopa elitistiseksi kanavaksi tituleerattua viestipalvelu X:ää käyttää Suomessa noin 1,5 miljoonaa ihmistä.
Julkishallinnon toimijat ja viranomaiset, uutis- ja muut mediat, julkisuuden henkilöt ja eri alojen vaikuttajat ovat monesti aktiivisimpia X-vaikuttajia kanavassa. Myös monille yrityksille tämä voi olla tärkeä ja hyödyllinen kanava, jossa voi osallistua asiakkaiden kanssa keskusteluun alan tärkeistä aiheista sekä tiedottaa yrityksen toiminnasta. Viestipalvelu X on myös joillekin aloille loistava asiakaspalvelukanava. Aktiivisissa käyttäjissä puolestaan korostuvat eri alojen asiantuntijat ja jonkin verran korostuneesti myös IT-ala.
Kanavan nopeatempoisuus ja ajankohtaisuus vaativat tiivistä läsnäoloa ja nopeaa reagointia, minkä vuoksi on tärkeä punnita yrityksen sisäiset resurssit ennen X-tilin avaamista yritykselle. Kanavan käyttäminen voi olla myös riskialtista yritykselle, sillä kanavassa tapahtuva kommentointi ja keskustelu voi yltyä hetkessä kriittiseksi ja negatiivissävytteiseksi. Kanavan viestinnän tyyli vaatii myös taitoa, erityisesti vaativasta yleisöstä, mutta myös 280 merkin tekstirajoitteesta vuoksi. Viestipalvelu X eli entinen Twitter julkistettiin vuonna 2006, ja Suomeen se rantautui vuonna 2014. Miljardööri Elon Musk osti Twitterin vuonna 2022 ja vaihtoi Twitterin nimen muotoon X vuonna 2023. Viimeaikoina moni yritys on lopettanut mainonnan alustalla, sillä X:ssä on myös paljon vihapuhetta.
X-mainonnalla on mahdollista tavoittaa sekä B2B- että B2C-puolen yleisöä kustannustehokkaasti.
Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.
CMO, Founding Partner
+358 40 172 2665
ulla.ristkari@kuuki.fi