Tapahtumamarkkinointi

Tee tapahtumastasi elämys ja buustaa myyntiä

Tapahtumat ovat elämyksellinen tapa jäädä mieleen ja puhuttaa. Tavoita potentiaaliset asiakkaat ja houkuttele heidät yrityksesi asian pariin toimivalla tapahtumamarkkinoinnilla. Suunnittelemme asiakkaidemme kanssa aina yksilöllisen tapahtumamarkkinoinnin kokonaisuuden, joka palvelee nimenomaan käsillä olevaa tapahtumaa ja senhetkisiä tavoitteita. Olemme kokeneita tapahtumanjärjestäjiä ja tarvittaessa otamme tueksi myös kattavan tapahtumamarkkinoinnin kumppaniverkostomme.

Tapahtumamainonta ja kutsuprosessi

Tärkeintä tapahtuman järjestämisessä on se, että ihmiset saapuvat paikalle. Siksi on tärkeää, että kutsut tavoittavat osallistujat ja ilmoittautuminen on helppoa. Kutsuprosessi muistutuksineen ja ilmoittautumislomakkeineen kannattakin suunnitella huolellisesti.

Tuemme sinua tapahtuman kutsuprosessissa – voimme tapahtuman luonteen ja kohderyhmän perusteella suositella sopivinta tapaa. Automatisoidut sähköpostit, digitaaliset kutsuprosessit ja telemarkkinoinnin hyödyntäminen kutsumisessa kuuluvat kaikki osaamisalueisiimme. Kutsuprosessia on mahdollista myös tukea kohdennetulla digimainonnalla ja muulla tapahtumamainonnalla, kysy lisää!

Sisällöntuotanto ennen tapahtumaa, sen aikana ja jälkeen

Tapahtumissa on valtavasti mahdollisuuksia sisällöntuotantoon, ja ne kannattaa hyödyntää niin sosiaalisen median kuin verkkosivujenkin sisällöntuotantoon. Erityisesti liikkuva kuva, kuten making of- ja koostevideot ja vaikkapa paikalle hankittujen puhujien puheenvuoroista koostetut artikkelit verkkosivuille tuovat lisäarvoa myös sellaisille asiakkaille, jotka eivät tällä kertaa päässetkään osallistumaan.

Omat kanavat kannattaa valjastaa tapahtumamarkkinointiin. Uutiset, somepäivitykset, uutiskirjeet ja vaikkapa sähköpostiallekirjoitus. Kaiken kruunaa yhtenäinen ilme joka toistuu myös tapahtumassa. Tuemme tapahtumamarkkinoinnin ja -viestinnän kokonaisuuden suunnittelussa ja toteutuksessa mielellämme!

Näyttävä visuaalisuus viimeistelee kokemuksen

Ensivaikutelma luodaan vilkkaissa tapahtumissa usein visuaalisilla elementeillä ja niillä voi myös luoda tunnelmaa sekä välittää yrityksen viestiä. Parhaimmillaan instagrammable eli somekuvissa hyvältä näyttävä tapahtumailme lisää yrityksesi orgaanista näkyvyyttä.

Olipa kyseessä sitten perinteisemmät tapahtuman visuaaliset elementit kuten messuosasto, jakotavarat tai kuvausseinä, graafiset asiantuntijamme loihtivat mieleenpainuvan tapahtumailmeen. Myös lisätyn todellisuuden ratkaisut sekä erilaiset interaktiiviset digitaaliset pinnat hoituvat ammattilaisiltamme. Lue lisää visuaalisista palveluistamme.

Virtuaalitoteutuksella luot wow-efektin

Virtuaalisen, lisätyn ja tehostetun todellisuuden ratkaisut ovat hyvä vaihtoehto säväyttää ja tuoda tapahtumaasi jotain aivan uutta. Pysäyttävä VR-toteutus tuo tapahtumaasi elämyksellisyyttä ja myös luontevan puheenaiheen vieraiden välille.

Virtuaalisilla toteutuksilla on mahdollista myös tuoda tapahtumaan elementtejä, joita muuten ei esimerkiksi messuilla pystyisi esittelemään. Vie asiakkaasi kokemaan tuotteesi tehdaslattialle tai kurkistamaan pintaa syvemmälle.


Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Tapahtumamarkkinointi

Tiina Tervonen

Director – Business & Operations
+358 400 297 007
tiina.tervonen@kuuki.fi

Tapahtumamarkkinointi

Matti Laakso

Production Director, Partner
+358 40 525 5927
matti.laakso@kuuki.fi

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Kaikki artikkelit

Turkoositori keräsi noin 2000 kiekkofania torin kisakatsomoon

Telemarkkinoinnilla tehoa B2B-myyntiin

Erotu muista yrityksistä tapahtumissa, ennen niitä ja niiden jälkeen – näitä markkinoinnin keinoja kannattaa hyödyntää

Tee tapahtumastasi elämys ja buustaa myyntiä – näillä vinkeillä onnistut!

Ota yhteyttä