Ota yhteyttä
Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.
Tutkimuksilla ja verkkokyselyillä voit saada uutta tietoa omasta asiakaskunnasta, potentiaalisesta markkinasta, selvittää projektin onnistumista tai tehostaa liidinhankintaa.
Toteutamme tutkimukset ja verkkokyselyt tarpeidesi mukaan. Hyödynnämme tarvittaessa kumppaniverkostoamme tutkimusten toteuttamisessa.
Erilaisia tutkimuksia voi hyödyntää markkinointiviestinnässä ja myynnin kehittämisessä esimerkiksi uuden tiedon saamiseen markkinassa tapahtuvasta ilmiöstä tai kiinnostavasta kohderyhmästä. Luomalla tietoa sijoitutaan helpommin valitun teeman asiantuntijaksi ja ongelmanratkaisijaksi sekä tarjotaan asiakkaiden janoamaa hyödyllistä tietoa.
Tutkimuksella voidaan selvittää myös asiakastyytyväisyyttä, nykyasiakkaiden sitoutuneisuutta tai kasvusuunnitelmia. Tutkimuksia ja verkkokyselyitä voidaan hyödyntää myös erilaisten projektien ja kampanjoiden seuraamiseen sekä onnistumisasteen mittaamiseen.
Tutkimuksia voidaan toteuttaa:
Tutkimustavoista haastattelutapa vie jonkin verran enemmän resursseja kuin verkkokyselyin tehtävä tutkimus. Tuloksena on mahdollisesti kuitenkin rikkaampaa ja vivahteikkaampaa tietoa kohderyhmän ajatuksista tutkittavaa teemaa kohtaan.
Kuukin palvelumallissa tutkimusprojektiin kuuluu:
Tutkimusotos riippuu teemasta ja tavoitteista, tyypillisesti N = 5–100, mutta kvalitatiivisessa tutkimuksessa toimivat pienemmätkin otokset. Autamme määrittelemään tarvettasi vastaavan otoksen koon.
Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.
Key Account Manager
+358 40 521 7968
maaria.ritari@kuuki.fi
Director – Business & Technology, Founding Partner
+358 50 345 3874
tomi.kaitarinne@kuuki.fi