Muru, tää on markkinointia 6: Etkö tiedä mistä aloittaa tekoälyn kanssa? Aloita tästä

Muru, tää on markkinointia -podcastissa pohditaan markkinoinnin maailmaa monesta eri näkökulmasta.

Kirjoittaja
Eeva Ristkari

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner

Maailman suurimmat yhtiöt satsaavat nyt miljardeja tekoälykehitykseen. Kaikkien yritysten kaikilla toimialoilla tulisi viimeistään nyt ottaa tekoäly, AI ja sen mahdollisuudet keskiöön strategiatyössä ja pohtia, miten tekoäly vaikuttaa omaan yritykseen ja toimialaan. 

Kuukin kaupallinen johtaja, vastikään generatiivista tekoälyä YAMK-tutkinnossaan tutkinut Ville Rantanen ja sisältö- ja markkinointipäällikkö Eeva Ristkari puivat tekoälyn tämänhetkistä tilannetta ja kertovat, mitä yritysjohdon tulisi tehdä heti! 

Villen kirjoittamasta blogista voit lukea lisää tekoälyn vaikutuksista yritysten toimintaan niin toimialan muutosten, prosessien ja hinnoittelun kuin henkilöstövaikutusten kautta. 

Kirjoittaja

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner

Eeva Ristkari

Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Eeva Ristkari

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner
+358 400 878 269
eeva.ristkari@kuuki.fi

Ville Rantanen

Ville Rantanen

Commercial Director
+358 40 546 7497
ville.rantanen@kuuki.fi

Tutustu myös näihin

Kaikki artikkelit

AI Act ja tekoälyosaaminen eli tekoälylukutaito – mitä yrityksiltä vaaditaan?

Eikö tätä voisi tehdä tekoälyllä? – AI-kuvien käyttö markkinoinnissa ja viestinnässä

Kuukin Kauppakamari­­aamiainen järjestettiin Hämeenlinnassa: Tekoälystä konkretiaa ja liiketoiminnan uusia mahdollisuuksia

Kolme vinkkiä – näin otat tekoälyn mukaan strategiaan ja teet yrityksestäsi tulevaisuuden­kestävän 

Ota yhteyttä