Eeva ja Ville pohtivat Kuukin podcastin toisessa osassa kuluttaja- ja yritysmarkkinoinnin eroja.
Ville kummastelee, miksi B2B-markkinointi tuppaa yleensä olemaan asiallista ja ehkä jopa hieman kuivaa.
Miten markkinointipodcastissa päädytään keskustelemaan tappajarobottikoirista, jenkkifutiksen finaaliottelusta ja lomamatkan varaamisesta? Entä mikä on sovinnainen ja aikuisten kirosana? Kuuntelemalla saat selvyyden!
Keskustelut pohjautuvat osin markkinoinnin ja teknologian trendikatsaukseen 2024, jonka voit ladata ilmaiseksi Kuukin sivuilta.
Podcastista kuulet myös hyviä esimerkkejä onnistuneista B2B-markkinoinnin kampanjoista.
Seuraavan jakson aiheena on vastuullisuus.
Luvassa on kaikkiaan viisi jaksoa helmi–maaliskuun aikana.
Tässä vielä linkkikirjasto podcastissa mainittuihin asioihin, anna palautetta, jos jokin jäi uupumaan!
Linkkikirjasto:
Julkaisujärjestelmä Squarespacen mainos Superbowlissa:
Hello Down There (Extended) – Directed by Martin Scorsese | Big Game Commercial 2024 | Squarespace
Boston Dynamics Netflixin Blackmirrorin jaksossa Metalhead
Kiinteistöalan yhtiö Caverion TikTokissa