Muru, tää on markkinointia 2: B2B- ja B2C-markkinoinnin kiemurat, mukana myös Superbowl ja tappajarobottikoirat

Eeva ja Ville pohtivat Kuukin podcastin toisessa osassa kuluttaja- ja yritysmarkkinoinnin eroja.

Kirjoittaja
Eeva Ristkari

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner

Eeva ja Ville pohtivat Kuukin podcastin toisessa osassa kuluttaja- ja yritysmarkkinoinnin eroja.

Ville kummastelee, miksi B2B-markkinointi tuppaa yleensä olemaan asiallista ja ehkä jopa hieman kuivaa.

Miten markkinointipodcastissa päädytään keskustelemaan tappajarobottikoirista, jenkkifutiksen finaaliottelusta ja lomamatkan varaamisesta? Entä mikä on sovinnainen ja aikuisten kirosana? Kuuntelemalla saat selvyyden!

Keskustelut pohjautuvat osin markkinoinnin ja teknologian trendikatsaukseen 2024, jonka voit ladata ilmaiseksi Kuukin sivuilta.

Podcastista kuulet myös hyviä esimerkkejä onnistuneista B2B-markkinoinnin kampanjoista.

Seuraavan jakson aiheena on vastuullisuus.

Luvassa on kaikkiaan viisi jaksoa helmi–maaliskuun aikana.

Tässä vielä linkkikirjasto podcastissa mainittuihin asioihin, anna palautetta, jos jokin jäi uupumaan!

Linkkikirjasto:

Lasinvalmistaja Riedel

Julkaisujärjestelmä Squarespacen mainos Superbowlissa:

Hello Down There (Extended) – Directed by Martin Scorsese | Big Game Commercial 2024 | Squarespace

Boston Dynamics Netflixin Blackmirrorin jaksossa Metalhead

Boston Dynamics kotisivu

Kiinteistöalan yhtiö Caverion TikTokissa

Nissanin itsensä parkkeeraavat tuolit

Kuuntele jakso Spotifyssa

Kirjoittaja

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner

Eeva Ristkari

Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Eeva Ristkari

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner
+358 400 878 269
eeva.ristkari@kuuki.fi

Ville Rantanen

Ville Rantanen

Commercial Director
+358 40 546 7497
ville.rantanen@kuuki.fi

Tutustu myös näihin

Kaikki artikkelit

Huolellinen verkkokaupan digimarkkinointi vaatii kosketuksen tarpeen ymmärtämistä – Elintarviketieteiden seuran webinaarissa pohdittiin moniaistista kuluttajaa

Muru, tää on markkinointia 6: Etkö tiedä mistä aloittaa tekoälyn kanssa? Aloita tästä

Muru, tää on markkinointia 5: Markkinointikanavat – Trendaatko TikTokissa ja luovuitko X:stä, entä mites se printti? 

Muru, tää on markkinointia! 4: Tekoäly – ihminen tarvitaan vähintään syntipukiksi

Ota yhteyttä