Muru, tää on markkinointia 2: B2B- ja B2C-markkinoinnin kiemurat, mukana myös Superbowl ja tappajarobottikoirat
Eeva ja Ville pohtivat Kuukin podcastin toisessa osassa kuluttaja- ja yritysmarkkinoinnin eroja.

Eeva ja Ville pohtivat Kuukin podcastin toisessa osassa kuluttaja- ja yritysmarkkinoinnin eroja.
Ville kummastelee, miksi B2B-markkinointi tuppaa yleensä olemaan asiallista ja ehkä jopa hieman kuivaa.
Miten markkinointipodcastissa päädytään keskustelemaan tappajarobottikoirista, jenkkifutiksen finaaliottelusta ja lomamatkan varaamisesta? Entä mikä on sovinnainen ja aikuisten kirosana? Kuuntelemalla saat selvyyden!
Keskustelut pohjautuvat osin markkinoinnin ja teknologian trendikatsaukseen 2024, jonka voit ladata ilmaiseksi Kuukin sivuilta.
Podcastista kuulet myös hyviä esimerkkejä onnistuneista B2B-markkinoinnin kampanjoista.
Seuraavan jakson aiheena on vastuullisuus.
Luvassa on kaikkiaan viisi jaksoa helmi–maaliskuun aikana.
Tässä vielä linkkikirjasto podcastissa mainittuihin asioihin, anna palautetta, jos jokin jäi uupumaan!
Linkkikirjasto:
Julkaisujärjestelmä Squarespacen mainos Superbowlissa:
Hello Down There (Extended) – Directed by Martin Scorsese | Big Game Commercial 2024 | Squarespace
Boston Dynamics Netflixin Blackmirrorin jaksossa Metalhead
Kiinteistöalan yhtiö Caverion TikTokissa
Nissanin itsensä parkkeeraavat tuolit
Ota yhteyttä
Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Eeva Ristkari
Content & Marketing Lead, Partner
+358 400 878 269
eeva.ristkari@kuuki.fi

Ville Rantanen
Commercial Director
+358 40 546 7497
ville.rantanen@kuuki.fi