Muru, tää on markkinointia! 4: Tekoäly – ihminen tarvitaan vähintään syntipukiksi

Muru, tää on markkinointia -podcastissa pohditaan markkinoinnin maailmaa monesta eri näkökulmasta.

Kirjoittaja
Eeva Ristkari

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner

Muru tää on markkinointia –podcastin neljäs jakso käsittelee tekoälyä. Eeva stressaa heti jakson alussa, kuinka generatiivista tekoälyä käsittelevän jakson sisältö on jo julkaisuhetkellä vanhentunutta ja Ville lähinnä intoilee tekoälyn mahdollisuuksista.

Generatiivinen tekoäly muokkaa vauhdilla maailmaa. Kuuntelemalla saat tietää, mitä nyt viimeistään kannattaa tekoälyn suhteen tehdä. Saat myös tietoa siitä, mitä lienee vielä luvassa ja miksi Eeva ajattelee, että tekoäly masentuu.

Keskustelussa ruoditaan tekoälyn etiikkaa ja työn tulevaisuutta. Villen mukaan on selvää, että tulevaisuudessa ihmistä tarvitaan edelleen – jos ei muuhun niin ainakin syntipukiksi!

Muru, tää on markkinointia -podcastissa pohditaan markkinoinnin maailmaa monesta eri näkökulmasta. Eevan ja Villen keskustelujen pohjana on markkinoinnin ja teknologian trendikatsaus 2024, jonka voit ladata ilmaiseksi.

Podcastin jaksot julkaistaan helmi–maaliskuun aikana 2024.

Linkkikirjasto jaksossa mainittuihin asioihin:

Amaran laki wikipediassa

Bill Gates tekoälyn aikakaudesta

Googlen motto Don’t Be Evil Wikipediassa

How Microsoft Copilot for Microsoft 365 works

Steve Jobs YouTubessa mielen polkupyörästä

Työelämän muutos, Miten ostokäyttäytyminen ja kuluttamisen ajankuva muuttuvat 2024 / Kari Tervonen, Omnicom Media Group, Marketing Finland; Markkinointi 2024 2024

Kirjoittaja

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner

Eeva Ristkari

Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Eeva Ristkari

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner
+358 400 878 269
eeva.ristkari@kuuki.fi

Ville Rantanen

Ville Rantanen

Commercial Director
+358 40 546 7497
ville.rantanen@kuuki.fi

Tutustu myös näihin

Kaikki artikkelit

AI Act ja tekoälyosaaminen eli tekoälylukutaito – mitä yrityksiltä vaaditaan?

Eikö tätä voisi tehdä tekoälyllä? – AI-kuvien käyttö markkinoinnissa ja viestinnässä

Kuukin Kauppakamari­­aamiainen järjestettiin Hämeenlinnassa: Tekoälystä konkretiaa ja liiketoiminnan uusia mahdollisuuksia

Muru, tää on markkinointia 6: Etkö tiedä mistä aloittaa tekoälyn kanssa? Aloita tästä

Ota yhteyttä