Toistaiseksi viimeistä viedään podcastistamme Muru, tää on Markkinointia!
Jakson aiheena ovat markkinointikanavat. Tässä jaksossa Eeva ja Ville pohtivat asiakasymmärryksen merkitystä kanavavalinnoissa, Trendi-lehden printtiversion lopettamista sekä sitä, kuinka tärkeää on ymmärtää, minkälaista sisältöä erilaiset sosiaalisen median kanavat ja niiden käyttäjät vaativat.
Unohtamatta tietenkään eri kanavissa julkaistuille sisällöille asetettuja mittareita ja tavoitteita.
Miten tämä kaikki liittyy siihen, että noin puolet miehistä uskoo tutkimuksen mukaan pystyvänsä laskeutumaan maahan matkustajalentokoneella ja 90 prosenttia autoilijoista ajattelee olevansa muita parempi kuljettaja?
Kuuntelemalla saat tietää!
Podcastissamme Muru, tää on markkinointia! pohdittiin markkinoinnin maailmaa monesta eri näkökulmasta. Eevan ja Villen keskustelujen pohjana on markkinoinnin ja teknologian trendikatsaus 2024, jonka pääset lataamaan ilmaiseksi Kuukin sivuilta.
Kiitos seurasta!
Tässä jakson linkkikirjasto:
LinkedIn-mainonnan hinnannousu
Tutkimus: Puolet miehistä uskoo osaavansa laskeutua matkustajalentokoneella