Muru, tää on markkinointia 5: Markkinointikanavat – Trendaatko TikTokissa ja luovuitko X:stä, entä mites se printti? 

Muru, tää on markkinointia -podcastissa pohditaan markkinoinnin maailmaa monesta eri näkökulmasta.

Kirjoittaja
Eeva Ristkari

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner

Toistaiseksi viimeistä viedään podcastistamme Muru, tää on Markkinointia! 

Jakson aiheena ovat markkinointikanavat.  Tässä jaksossa Eeva ja Ville pohtivat asiakasymmärryksen merkitystä kanavavalinnoissa, Trendi-lehden printtiversion lopettamista sekä sitä, kuinka tärkeää on ymmärtää, minkälaista sisältöä erilaiset sosiaalisen median kanavat ja niiden käyttäjät vaativat.   

Unohtamatta tietenkään eri kanavissa julkaistuille sisällöille asetettuja mittareita ja tavoitteita.  

Miten tämä kaikki liittyy siihen, että noin puolet miehistä uskoo tutkimuksen mukaan pystyvänsä laskeutumaan maahan matkustajalentokoneella ja 90 prosenttia autoilijoista ajattelee olevansa muita parempi kuljettaja? 

Kuuntelemalla saat tietää! 

Podcastissamme Muru, tää on markkinointia! pohdittiin markkinoinnin maailmaa monesta eri näkökulmasta. Eevan ja Villen keskustelujen pohjana on markkinoinnin ja teknologian trendikatsaus 2024, jonka pääset lataamaan ilmaiseksi ⁠Kuukin sivuilta.⁠ 

Kiitos seurasta! 

Tässä jakson linkkikirjasto: 

Harkimon TikTok 

LinkedIn-mainonnan hinnannousu 

Tutkimus: Puolet miehistä uskoo osaavansa laskeutua matkustajalentokoneella 

Paperinen Trendi-lehti loppuu 

Kirjoittaja

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner

Eeva Ristkari

Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Eeva Ristkari

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner
+358 400 878 269
eeva.ristkari@kuuki.fi

Ville Rantanen

Ville Rantanen

Commercial Director
+358 40 546 7497
ville.rantanen@kuuki.fi

Tutustu myös näihin

Kaikki artikkelit

Muru, tää on markkinointia 6: Etkö tiedä mistä aloittaa tekoälyn kanssa? Aloita tästä

Muru, tää on markkinointia! 4: Tekoäly – ihminen tarvitaan vähintään syntipukiksi

Muru, tää on markkinointia 3: Vastuullisuus – vastuullisen pitsan nälkä, vihreä koodi ja siirtyminen hyvien puolelle

Muru, tää on markkinointia 2: B2B- ja B2C-markkinoinnin kiemurat, mukana myös Superbowl ja tappajarobottikoirat

Ota yhteyttä