Lahti Energia ja Reiot
Sujuvia verkkosivuprojekteja ja lisääntyneitä yhteydenottoja
Uusi sivusto on saanut raikkaan ja selkeän ilmeensä ansiosta positiivista palautetta Lahti Energian asiakaskunnalta.
Uusi sivusto on saanut raikkaan ja selkeän ilmeensä ansiosta positiivista palautetta Lahti Energian asiakaskunnalta.
Kuuki, Lahti Energia ja Lahti Energian kulutus- ja olosuhdepalvelu Reiot ovat tehneet yhteistyötä muun muassa markkinoinnin saralla jo pidempään. Kuuki on vastannut muun muassa Lahti Energian aiemman verkkosivuston tuotannosta. Kun energiayhtiön brändi uudistui keväällä 2024, tarvitsi myös verkkosivujen ilme päivityksen uutta brändiä vastaamaan. Kuuki oli luonteva valinta verkkosivukumppaniksi myös uuteen projektiin.
Viestintäpäällikkö Karita Raivion mukaan ulkoasu-uudistuksen yhteydessä oli hyvä mahdollisuus myös selkeyttää verkkosivujen rakennetta, jotta asiakkaat löytäisivät etsimänsä tiedon mahdollisimman helposti. Energiayhtiö päätyi samalla uudistamaan verkkosivujensa sisältöjä sekä ottamaan käyttöönsä julkaisualustan uusimman, päivitetyn version. Siispä verkkosivu sai brändiuudistuksen yhteydessä laajemman kasvojenkohotuksen.
– Projektin aikana me vastasimme itse sisällöistä ja Kuuki huolehti muusta. Matkan varrella mietimme yhdessä monessa kohtaa, mikä olisi paras toteutusvaihtoehto erilaisille pienille ja suuremmillekin asioille, Raivio kertoo.
Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi. Vastaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.
"Näkyvyytemme verkossa on parantunut ja verkkosivujen kautta on tullut lisää yhteydenottoja sen jälkeen, kun olemme aloittaneet yhteistyön Kuukin kanssa."
Tomi Kuittinen, Reiot, liiketoimintapäällikkö