Turkoositori keräsi noin 2000 kiekkofania torin kisakatsomoon

Menestyksekäs Turkoositori-tapahtuma keräsi rutkasti lahtelaisia kannustamaan joukkuettaan.

Kirjoittaja
Eeva Ristkari

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner

Turkoositori keräsi viiden finaalisarjan pelin aikana vajaa 2000 ihmistä nauttimaan Pelicansin ja Tapparan kohtaamisista Lahden torin kisakatsomoon. Viimeistä viidettä finaalipeliä oli seuraamassa noin 300 katsojaa. Lahtelaisten kannalta harmillisesti finaalikevät päättyi sunnuntaina Tapparan voitonjuhliin.

– Eniten väkeä oli perjantaina, jolloin teltassa oli yli 600 ihmistä, tapahtuman ideoineen ja toteuttaneen markkinointi- ja teknologiatoimisto Kuukin asiakkuus- ja markkinointijohtaja Ulla Ristkari-Ryynänen sanoo.

Tapahtumatuottajana Turkoositorilla oli Reetta Hatamaa, joka kehui Turkoositorin väen myös käyttäytyneen erinomaisesti. Mitään järjestyshäiriöitä ei tapahtuman aikana ollut.

Tappotahdissa kokoon lyöty tapahtuma ei saanut mitään tukea kaupungilta, vaan tapahtuma toteutettiin kokonaan paikallisten yritysten voimin. Myöskään säät eivät olleet tapahtuman järjestäjien puolella.

– Ilman Stoptelttojen osallistumista tätä ei olisi koskaan saatu kasaan. Onneksi myös paikallinen KMU Live lähti talkoisiin ja saimme torille ison screenin ja kaksi tukinäyttöä, Hatamaa toteaa.

Myös paikallinen osaaminen turvallisuusasioissa oli kullanarvoista, sillä pelastussuunnitelman ja järjestyksenvalvojat järjestyivät lahtelaisesta Total Secistä.

– Emme olisi koskaan päässeet näin hyvään yleisötulokseen ilman paikallisen median Radio Voiman ja Etelä-Suomen Sanomien mediatilatukea, vaikka tavoitimme viikossa Turkoositorin Facebook-sivujemme kautta lähes 40 000 ihmistä, Ristkari-Ryynänen täydentää.

Ristkari-Ryynäsen mukaan ensimmäinen finaalipeli keräsi torille 500 katsojaa varmasti osin Etelä-Suomen Sanomien ilmoituksen ansiosta.

Tapahtuman järjestämistä helpotti myös yhteistyö Pelicansin kanssa.

Kirjoittaja

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner

Eeva Ristkari

Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Ulla Ristkari-Ryynänen

CMO, Founding Partner
+358 40 172 2665
ulla.ristkari@kuuki.fi

Ulla Ristkari-Ryynänen

Tutustu myös näihin

Kaikki artikkelit

Telemarkkinoinnilla tehoa B2B-myyntiin

Erotu muista yrityksistä tapahtumissa, ennen niitä ja niiden jälkeen – näitä markkinoinnin keinoja kannattaa hyödyntää

Tee tapahtumastasi elämys ja buustaa myyntiä – näillä vinkeillä onnistut!

Ota yhteyttä